Man måste dö ett par gånger innan man kan leva.

Hej hopp! Fick pekfinger utav en kompis att jag uppdaterade lite dåligt (;

Just nu händer väll inte så mycket, mitt liv är lite på sniskan och jag väntar mest på att allt bara ska bli bra igen - om det blir det vill säga. Inget mer med det, angår bara mig och dig.

Tränar Mellie för fulla muggar nu, hon är så duktig :D I måndags stod hon tror jag, varför vet jag inte riktigt :s Tror att jag borstade bara eller nått, i tisdags longerade jag med gjord och schabrak. Hon fick även rulla lite över ett lågt hinder. Hon bockade mer eller mindre inget och verkade acceptera böset på ryggen bra så nu vill jag kasta på sadel och sitta upp :D
Gick även en liten promenix innan longeringen för att kolla på bilarna och sedan även en kortare efter longeringen, hon blev lite spänd när bilarna fräste förbi bakom henne men hon skötte sig!

Igår så borstade jag och gick en promenad, härligt att gå en promenad när alla ska åka hem från sina jobb. Nyttigt! La även på min sadel men spände inte på gjorden (för kort) och det var piece of a cake!

Håller på att bli kär i denna polle, hoppas det går över annars kan det bli dyrt - aldeles för dyrt!

(bilder kommer sen, datan laggar!)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: