Stay - Hurts

We say goodbye in the pouring rain
And I break down as you walk away.
Stay, stay.
'Cause all my life I felt this way
But I could never find the words to say
Stay, stay.

Har just njutit av morgonens första ångest cigg, fuck yeah! Synd bara att skolans kaffe smakar apröv annars hade morgonen vart fulländad!

Sitter och njuter till musik (A-SOME) och överväger att börja plugga. Btw! Idag har jag körlektion, jag är skaaapligt nervös :3

What so ever, puss o kram! (bjuder på lite bilder med)


(Jag och Fendi på pay and jumpen för typ 2 helger sedan :))


(jag och Fendi, vet att jag lägger över händerna)


(Finns inget jag hellre vill göra nu än att dra till Ullevi, kasta på mig arbetskläderna och jobba skiten ur mig.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: