118 800 kan ta sig i roeven!

Förlåt för sådan total inaktivitet, skulle kunna skylla på att det inte händer något i mitt liv men det vore att ljuga!
Så jag drar allt lite snabb och smidigt (:

Första veckan i skolan var jag kalas på lyset 90% av tiden, hade fest som resulterade i arga grannar, en arg pappa och ett samtal från hyresvärde men det är väll smällar man får ta inte sant?

Förra veckan kände jag att jag behövde invetera lite nytt skit till mig själv, fylla mina lediga stunder med shopping helt enkelt. Fy vad bra jag lyckades! 1 besök i Linköping, 3 besök i Västervik vilket fylde min garderob med:
Två überhärliga koftor.
Två par strumpbyxor (har ett tredje par på önskelistan höhö)
Två par skor varav ett par streetskor och ett par svarta pumps med platå.
En klänning med delvis bar rygg som är så fruktansvärt snygg att det vore en synd att inte köpa den.
Ett armband med nitar och en ring med blommor på som är lovely!
Ett linne med låg rygg mhhh!
En liten axelbands väska som jag letat efter sen jag föddes 'typ'.
Ett par jeans (Ok de var faktiskt ett livsavgörande köp)

Fy fanken vad duktig jag ääärr! Men tomrummet i min klädsjäl är fanken inte fyld ännu mina vänner!
(Ska in till Lager i V-vik ikväll, måndags ångesten är hård idag så jag förtjänar det faktiskt)

Vad mer har hänt? Jo jag och David firade ett år den 23 augusti, det firades med en roadtrip ner till Öland med bowling vin och andra himelska saker!

I helgen firade vi Li's 18 års dag (31 augusti fylde hon), vi firade även att hon tog körkort förra torsdagen och att Sofia hade vart singel i ett år. Dessvärre frös jag och ville hellre åka till min man så det gjorde jag också vid 12 tiden (;

Och nu till dagens uppdatering: 118 800 är fan sanning! OK inte riktigt men endå...
Messade in följande fråga "Hur ser min framtid ut?"
Fick svaret " Du fick djävulens kort. Djävulen är egot i oss, materialisten som vill ha mer hela tiden (kanske skulle skita i V-vik eller vadå?). Man tänker på sig själv och sina behov i första hand (nej det gör jag faktiskt inte), man känner sig frestad av mer och vill ha allt (min garderob är fasiken i behov av mer!). Detta kort står också för beroenden och dåliga vanor som vi har t.ex. rökning, snus, överätning, sexberoende, sockerberoende, narkotika osv (jag skaaa sluta snusa men jag tänker inte sluta ha sex :o ). Det man behöver fundera över i detta kort är vad som är i grunden till att man känner detta beroende (förstor garderob?)."

Avslutar mitt maraton inlägg med en outfit bild från i lördags :D *klicka för större*

Aja P&K&K / Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: