Boots i all ära.

Dessa önskar jag mig, dessa ska jag antagligen också bara ha.


Från HM för 299:-

Har hittat massa mumsigt på HM som kommer ut i affären till höst. Jag vill banne mig ha en resa till Stockholm eller Malmö eller varför inte underbara Göterborg. Det får bli när jag har bil och körkort!

Idag har jag ridit Danne, Hannas gigantiska polle med ett travsteg på flera kilometer. Hade seriösa problem i början att hitta balansen men sen så gick det prima balerina! Sen så har jag mockat och fyllt på vatten hos alla tre monstrena :D Duktigt! OCH ändrat datum till årsboks möte och bokat in ett annat möte :D 

Snart är det lunch, jag svälter mer eller mindre! Sen ska man bege sig till Victoria och rida Fendi :D Full späckad dag, det gillas!

See you around bitches! 

Postat av: Birgersson

Nämen OJJ, vad bra att man kan se på en blogg att stallet är färdigt :D GUTT ( andra gången jag någonsin är inne på ngt sånt här xD ) haha, men tack för hjälpen iaf :D förvänta dig mer under dessa veckor :D

2010-09-22 @ 14:48:16
Postat av: Madeleine

Jag vet att den inte är svår o hitta, OM man vet att jag har en! Annars skulle ingen söka på "Madeleine Petersson blogg" Men aja, :)

2010-09-22 @ 16:11:22
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: