Hej hopp i lådan!

Jag har verkligen vart och nosat på döden två dar i rad nu! Fy fanken, det är man vet att man lever :D
Igår hoppade jag Fendi, bana upp till 60 cm (jaja, inga höjder men jag hoppar ju aldrig :o ) och idag så tvingade Hanna mig att hoppa Danne (!!!) Dödslängtan var enoooooorm. Japp, I made it upp till 110 cm (hela en meter och tio centimeter önbeliviböl my darlings) men det gick bra, Hanna ljög lite och sa att det såg jätte bra ut men jag tror henne inte riktigt faktiskt. Mina lärare har alltid sagt att man ska vara (käll)kritisk so I was.

Hur som red jag även Fendi idag och Frida fotograferade, jäkla krut gumma det där men hon var trött i rumpen efter gårdagens hopp pass men det hindrade inte henne från att bralla lite för de läskiga spökena. Bilder samt ev. film kommer sinom tid, måste bara redigera de fula delarna i filmen när hon går och kollar gud i arslet. Fy fanken, men snygg är hon ibland. Dock ser jag fet och stor ut på henne (vilket jag också är) höhö, illa.

Just nu har jag åkt med David när de kör 4-skörden i demotraktorn som kom idag. En sprillans Valtra, den var skön att åka i men nja det är ju Valtra ;)


(Jag o Fendi i somras)

Förövrigt blev Jollan och min historia om henne veckans häst här ---> http://boyzonsign.bloggplatsen.se/

Puss o kram, nu ska jag hoppa in i traktorn igen :D

Postat av: Anonym

du ska säga ; JIPPPI det är valtra ! ;D

2010-09-29 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: