Huvudvärk.

Jag har jämt huvudvärk i varierad grad. Jag är så sjukt trött på det och inget kan jag göra åt det heller efter som att problemet sitter i ryggen (spänd pågrund av vikten jag bär på framtill). Som längst har jag haft huvudvärk konstant i ett halvår, dygnet runt. Ibland tycker jag i mig med lätthet en karta panodil när huvudvärken är som värst. Men huvudvärken kan jag leva med mer eller mindre men den jäkla migränen jag får till och från DEN kan jag döda för att slippa och den beror inte änns på ryggen utan på stressen och ångesten som kommer till och från.

Fan ta't!

Skulle ha ridit hos Victoria idag och igår men kan inte för att huvudet pallar inte det + att jag ska jobba i helgen.


Postat av: Madeleine

Men vadå....jag ville ju ha den lite privat för ville inte folk jag kände skulle läsa den. Klart hon inte vet om den om ja sa att de bara var du, fanny o majdi. Tyckte det var tskigt gjort, blev besviken på dig :(

2010-09-24 @ 14:17:40
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: