Jag kom, jag drack, jag dansade!

Natten blve verkligen inte som planerat! Skulle sova tidigt var det tänk men icke, drog till pumpen i södra vi! Och oj vad jag drack, och dansade. Herre min skapare!
Kvällen/natten var otroligt lyckad, pinsamt bara att Davids mosters man var där och jobbade :3 Höhö...

Fast jag minns inte så mycket dessvärre, minns inte änns att vi åt kebab i Vimmerby.

Idag på jobbet däremot, har minnesluckor fram till fikat vafan men man lever ju bara en gång eller hur?
Eftermiddagen var jag däremot oerhört medlidsam och min empati var på topp. Inte bra när man ska kastera, för första gånger tyckte jag synd om nöffarna som jag gjorde om till flickor. Fy fan vad illa! Skyller på att mitt snus tog slut vid 9 på förmiddagen haha.

Aja have fun!


Postat av: Linnea

sv : men gud nu rinner tårarna på mig!

har själv förlorat min bästa vän!

hade han i 11 år <3

gud vila i frid! styrkekramar <3

2010-09-14 @ 16:41:18
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Bergström

Sv; Visst är dom häftiga ! Har snöat in helt på stripes :D

2010-09-16 @ 00:51:25
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: