Min garderob skriker efter mer!

Var som sagt inne på Lager i Västervik igår, gick därifrån besviken. Faktum är att jag bara köpte tre saker och de var inte tre extravaganta saker utan bara basic bös man behöver. En lång grå hood man iallfall kan kombinera med roliga strumpbyxor (förövrigt äger nog alla tjejer på denna skola en sådan men det blundade jag för), ett linne med gullig kant på i benvitt och sen det roligaste FEM PAR STRUMPOR! 

Såå jag beslöt mig för att åka in till Västervik idag igen med Li, Tina och Tove. I love it! Ska köpa nagellack i roliga färger, ett par söta strumpbyxor jag dreglat över, smycken och annat plock som kommer över mig. Wish me luck annars kommer min garderob bli deprimerad.

Slänger in en bild på en jacka jag vill behöver ha! Hittade en liknande på MQ med brun, så det sket sig!


(www.sugarscape.com)

Tjolavippen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: