Monday morning.

Puh! När jag kom hem från kräftskivan i lördags kl. 3 på natten var det kämpigt, jäklar i min lilla låda va trött jag var! Sen vid 6 var det bara att kliva upp och traska till jobbet, fy fanken! Då känner man att man lever (;

Var klar hos nöffarna vid halv 3, gick bort till ICA och handlade samt begav mig till Tove. Där däckade jag i soffan och sov till 8a, åkte hem till lägenheten och fortsatte sova höhö! Inte ofta jag sover mer än 12 timmar kan jag ju säga men igår gick det som en räls på jobbet :D Skoj!

Nu sitter jag och pillar navelludd i skolan och Filip förstörde min dag genom att berätta att körskolan bara har öppet tisdag och onsdagar (vad i hela friden är det för tider egentligen?!) så får traska ner till nästa vecka helt enkelt, suck.

Och inget polkagrisbak imorgon så åker till David redan idag, det gillas skarpt! :D <3

Nehe nu svälter jag, see yah later!

*slänger in en gammal bild på mig och Tove*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: