Must have mooore!

Imorgon ska jag in till Kalmar för att träffa min fina lilla Madde samt handla lite kläder (:
Morgondagens must have lista är ovanligt kort, endast ett par långrandiga strumpbyxor från Lindex (fann dem på www.fiktiiiv.blogg.se check it out!) i övrigt ska jag kolla på lite höstiga klänningar, höga kjolar och roliga linnen, jag får aldrig nog av sånt! Lär nog hitta endel saker, som vanligt... 
Måste börja jobba in lite pengar och spara de snart, men får en lön denna månad från ålderdomshemmet, skatteåterbäring, två helgers jobb denna/nästa månad o så ska jag jobba 5 dagar på höstlovet så det går nog ihop i slutändan (;

Men det är så mycket mer jag vill:
- En svart skinjacka med fårskinns krage!
- En längre tjockare jacka när det blir svinigt kallt.
- Ett par svarta läderboot utan klack.
- Koftor, koftor i määngder (men på en kofta har jag antagligen provat tio innan som gjort om mig till ett familjehus, inte alltid så fräsigt att vara storbystad alltid!)

Btw. har jag idag fått en ny BH av mamma o pappa :D En plommon lila, as fin och satt som en smäck!

Puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: