Ofrivillig bantning.

Ja men det låter väll rätt nice förutom att den just är ofrivillig, har dragit på mig någonting eller ätit nått dåligt så allt jag äter åker bara rakt igenom (det är precis lika härligt som det låter) så på en vecka kan jag "stolt" säga att jag tappat 2 kilo. WOHO! ehh...

Men jag kämpar på endå, fast jag går inte gärna så långt från närmaste toalett och jag undviker att motioner. Det borde vara över vilken dag som helst nu endå så snart är jag fit for fight igen! Ska kanske åka till Falköping inatt med, i traktor hehe. Fan vad skadat! Beror lite på hur gärna de vill ha med någon som kan laga mat, med andra ord allt hänger på om David vill ha med mig (: Jag följer självklart med om de vill, har inte så mycket för mig höhö.

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: