Prickiga strumpbyxor

Känner mig lagom överkörd idag faktiskt, fest igår och jag var som vanligt först dit (typ) och först hem! Min stil det, men är det inget bra drag på dansen då kan det oftast kvitta för mig. Hur eller hur så var det endå trevligt och otrevligt på samma gång (: Är endel mycket bråk mellan folk just nu och det drar ju ner stämningen skadligt mycket...
Var desutomde inne i Västervik igår och tröstshoppade lite aldeles för lite. Blev ett par stor prickiga strumpbyxor och ett par med mindre prickar på, två nagellack i fräsha blå kulörer och en palett med ögonskuggor. Provade även två klänningar men jag såg ut som en stor muffins eller nått i den stilen, inte nice!

Slänger in en bild på gårdagens panik klädsel (ja jag behöver faktiskt tvätta, min tvättpåse svämmade över för länge sedan...) Axelbandslöst linne från JC, väska från Monki


Osså dagens klädsel! Lagom chill för en lagom chill dag (;
Lång hood från Lager, prickiga strumpbyxor (love them!) från HM, väska från Monki


Puss o kram!

Postat av: Madde

NÅGON ÄR SJUKT SNYGG!! O RIKTIGT JÄVLA SAKNAD!! <3 PUSSPUSS

2010-09-08 @ 22:19:04
Postat av: Anonym

TYP DU! Saknar dig med, synas på fredag? <3

2010-09-12 @ 19:24:04
URL: http://monifa.blogg.se/
Postat av: madde

fredag? ska du hit då? :O vill såå gärna ses då! men de e party på torsdag :) supa! :D

2010-09-13 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: