Ett mycket sällsynt exemplar - Lars Winnerbäck

Jag är duktig som få, jag är en riktig motions tönt men det är väll vi alla innerst inne? Alla bryr sig väll om sin kropp (program såsom biggest loser skulle såklart inte finnas om det inte var så).

Jag gick från Stighult in till Målilla igår och det är långt, jäkligt långt! Tog en timme, men gud vad skönt det var. Kylan i luften bet i den bara huden som stack fram och aldeles stilla var det, bara jag och skogen runt om kring mig (och den där skogshuggaren i sin maskin)
Stolt som få, sen red jag Fendi. Hon var duktig med stressad över att Puzianos och Fanny var kvar i stallet. Hon bockade o brallade, otyg! Men i övrigt arbetade hon bra (:

Jag vill ha egen häst, jag vill ha körkort, jag vill ha bil, jag vill sluta skolan, jag vill ha ett jobb, jag vill ha ett liv.


När mörkrets sista trummor dånar ut
överger & lämnar mig kvar
jag blundar i en frusen tyst minut
ett mycket sällsynt exemplar

Puss o kram

Postat av: Madde

Du berättade för Sofia om min blogg :)...

Länka den inte i alla fall vill inte alla ska läsa den :)

2010-09-22 @ 09:22:48
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: