spänningen är olidlig!

Eller just nu kan allt bara gå och dö mer eller mindre, jag har sjukt ont i magen och det beror inte änns på lingonvecka plus att jag har ont i huvudet (ovanligt? nesh)

MEN nästa veckan kommer det hem en 2 åring till mig som jag ska förbereda till 3 års testen nästa vår (: Skoj som fan! Först ska hon gödas efter som att hon är lite tunn nu så ridningen väntar jag med till efter jullovet. Men löshoppningar, träna på att ställa upp, longera etc. Fan vad roligt sånt är!
Tyvärr är lilla Mellie ett sto men det får gå (; ska ju bara ha henne nån månad...

Bilder kommer på henne!

Men här har vi bilder från fredagens kräftskiva! Förklaring till pappers påsarna (vilket jag antar att det krävs) vi lekte ^^ Bilder av Lisa Nilsson


(Elin och Jakob)


(Tom oförd full lekmundering)


(David och jag - iförd första lekmomentet)


(Hanna fyller sig)


(Hanna i full lekmundering)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: