2010 - nu kör vi!

Nu kör jag en års genomgång nykter och på min egna dator!

Januari:
- Fyllde 18
- Åkte till Sälen med Hagelsrums gänget
- Sålde Jolanda


Februari:
- Jag och David firade ½ år


Mars:
- Hälsade på Dick första gången

April:
- Fick stipendium för mitt gris intresse
- Började rida hos Victoria :D


Maj:
- 3ornas bal, alla var super fina :D
- Gröntveckoslut, minns dessvärre inte så mycket men roligt hade jag iallfall ;)
- Praktik på Ullevi
- Hälsade på Dick för sista gången haha!


Juni:
- Skolavslutning ink. Davids student (helvetet började sakta men säkert bli en varddag)
- Jobbade röven av mig
- Bästa midsommaren i hela mitt liv på Gårdveda loge

Juli:
Kortfattat, jag jobbade alla vakna timmar av dygnet (var totalt ledig 4 dagar den månaden)
- Fick hem Smulan :)

Augusti:
- Började sista året
- Firade ett år med David
- Festade, dock alldeles för lite



September:
- Hände typ I N G E T denna månad ^^ woooho

Oktober:
- Åkte traktor oförskämt många timmar, typ från Målilla till Falköping (6 timmar) med matförgiftning så kräktes som en jag vet inte vad!
- Fick hem Mellie
- Smulan försvann (och kom aldrig hem igen)
- Var på Elmia :)

November FÖRÄNDRINGENS MÅNAD:
- Blev singel, underbart!
- Fick glasögon
- Kapade luggen
- Ändrade syn på livet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: