Duktig heest.

Nu när allt är skit och inget går bra så är det ju trevligt att hesten iallfall vill som jag vill!

Allt som allt gick det jävligt bra, hon går emot skänkeln lite men hon ger sig utan större motstånd - hon backar vilket inte gör så mycket efter som att vi var i lösdriften där det är regält staket runt. OBS! Innan jag blir bombad av hatiska kommentarer (som sedan endå tas bort...) så red jag i lösdriften utav följande anledningar:
- Det är en plats hon känner till och är trygg på
- Har arbetat henne där inne endel från marken
- Det finns inget hon kan skada sig på förutom reglarna men det är snarare jag som hänger byngligt där...

ENYOJ! Detta är första gången utan ledare så be nice :)

http://www.youtube.com/watch?v=tuLrd7Vg9TI


PÄRLAN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: