Pack up

Pack Up your troubles in your old kit bag
and bury them beneath the sea
I don't care what the people may say
what the people may say about me
Pack Up your troubles get your old grin back
don't worry bout the cavalry

I don't care what the whisperers say
cos they whisper too loud for me


Ge mig en vacker jävla vår, med blommor som doftar ljuvligt men låt den inte vara för länge bara. Jag är vit, alldeles för vit. Faktum är att jag är oförskämt vit, jag är så vit att hade jag haft blå ögon och blont hår hade jag blivit tagen för att varit arisk. Så nu när det är jävligt mycket snö så ska jag mysa runt på lite mysiga hemsidor och kolla på kläder, hittade lite saker jag iallfall kan önska att jag hade pengar till NU.
(Lite tröst fönstershoppa är det också, gick jävulensiskt dåligt på körlektionen idag - vill inte änns prata om det så dåligt gick det.)


Alla bilder är klickbara och de bilder som är något större är från www.HM.se och de övriga från det företag som ger mig enorma cravings, www.monki.com

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: