Rabbit heart (raise it up)

This is a gift it comes with a price
Who is the lamb and who is the knife
Midas is king and he holds me so tight
And turns me to gold in the sunlight

I look around but I can't find you
(Raise it up)
If only I could see your face
(Raise it up)
Instead of rushing towards the skyline
(Raise it up)
I wish that I could just be brave

I must become a lion hearted girl
Ready for a fight
Before I make the final sacrifice


Lördag kväll came to an end, fan vad fel allt blev. Men det är väll lite sån jag är, jag tar allt som det kommer och allt kommer inte upp rätt alla gånger. Kvällen var what so ever jävligt nice på Moliljan där vi badade bubbel bad, bastade och drack (:
Väl tillbaka hos Fille sen var det galen dans med Hanna, mer dricka och bus med hunden - sen har jag valt att förtränga resterande minnen...

Kör en hiss och diss lista här med:

HISS:
- Bubbelbad med sjukt trevligt och saknat folk!

DISS:
- Nominerar mig själv här . . .




En dag ska jag vakna upp och känna mig hel
Inatt drömde jag att jag fyllde hålet med fog skum
men tvivlar på att det någon hållbar lösning
Jag vill kunna vakna upp en morgon och känna doften av liv
så som jag aldrig kännt det förr.


Postat av: Anonym

Halsduk! ;)

2011-01-18 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: