Torsdag.

Igår longerade jag Mellie med inspänningstyglar, hon var jätte duktig!
Igår sprängde hon även staketet två gånger.
Igår bygde J och F ny grind till en annan hage till Mellie och Bonnis.
Igår skrev en m-ska, jag fick damp.
Igår lackade jag stenhårt på att folk ska lägga sig i.
Igår lackade jag stenhårt på att folk tror att dom vet något om mitt privat liv.
Igår lackade jag stenhårt på att folk tror att dom är dektektiver och det är MITT liv som är ett brott.

Idag inser jag endel saker.
Idag väntar jag på att NI ska inse saker.
Idag vill jag att NI ska SLUTA lägga er i.
Idag vill jag att NI ska SLUTA tro att ni vet något om mitt privat liv (för det gör ni inte)
Idag vill jag att NI ska SLUTA tro att ni är dektektiver för MITT liv är inget brott.

Jag skulle uppskatta om folk inte drar upp saker 2½ månad senare, saker som ni inte har ett förbannat skit med att göra. Och snälla, låtsas inte änns som att ni förstår för det gör ni inte.

Den dagen ni står i mina skor, då kanske.

Jag känner mig som ett jävla e-coli. Och det är fan inte nått jag rekomenderar!
Så stå inte där och glo, gör nått mer era liv. För det ska jag och jag längtar, det är fan TVÅHUNDRATRETTON dagar kvar tills jag får åka ifrån allt jävla skit snack och bös. Jag ska raka av mig håret.


Jag känner mig lika glad som mattias är på denna bild.

Postat av: alice

SV: har inte varit där sen i somras och då vart hon utlånad så jag tror att hon lever än :o

2011-02-06 @ 23:34:36
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: