Take a bite of my heart tonight

Here we are again
I feel the chemicals kickin' in
It's getting heavy
And I wanna run and hide
I wanna run and hide

Feth sköna låt Neon Trees gjort, ja den heter förövrigt animal om någon skulle få för sig att kolla in den ;)

Jävlar vad driftig jag har vart idag! Har gjort klart projekt och företagande, betyg fixat! Har ringt till länsförsäkringar och ska dit nu om en liten stund, föra över lite pengar till bilen :D Har även fyllt i CSN blanketten typ 6 månader för sent, hehe. Spännande att se om jag får igen alla pengar eller inte - får jag det så kommer jag typ hoppa av lycka! Det är lix 7 papp jag bara struntat i...

I måndags och igår red jag på Mellie, hon skötte sig utmärkt! Stolt som fan över henne, hon går emot skänkeln ibland men ger sig utan att tjura ihop anmärkningsvärt så det tycker jag känns riktigt bra!

Fan vad fullt allt är just nu, måste verkligen styra upp mitt liv. Därför har jag införskaffat i post-it lappar som ska pryda mitt kylskåp i en gräääääääslig orange färg men det är de värt!

Nu ska jag o Tina fnittra ner till Gamleby :D


Puss!


Postat av: Joel

I'll take i bite if u lett me ;)

2011-01-13 @ 07:42:56
Postat av: Anna Bengtsson

Ge fan i mitt hjärta bara, för det håller jag stenhårt i ^^

2011-01-13 @ 12:10:51
URL: http://monifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: