13/1

But I've got a plan
Why don't you be the artist
And make me out of clay?
Why don't you be the writer
Decide the words I say?
Cause I'd rather pretend
I'll still be there at the end
Only it's too hard to ask
Won't you try to help me?

- Ellie Coulding, The Writer


Magnifikt, hon är fucking amazing.
Idag har fröken Bengtsson var 'sportig' då hon har fixat staket på Nygård (håll tummar, tår, snopp, öron, näsa, ALLT NI HAR SOM GÅR ATT HÅLLA I! Så kaaanske hon stannar kvar i hagen) Gick detsutomde runt hela hagen, i sinnes sjukt djup snö.

Det pinsamma var dock...
Att mitt i alltihopa ringer min nya körskole lärare,
 han undrade nog både 1 & 2 gånger varför
jag flåsade så fruktansvärt.
Blir nog tyst när jag träffar han nästa vecka.
Och snälla! Säg att han är good looking

Idag så står det plugg på schemat men sitter fast, känns mörkt och jävligt illa!

Ibland förstår jag mig inte på dig, så är det bara och jag lär nog inte bli klokare av att fundera över det heller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: