23 dagar i text och bild.

Tänkte knåpa ihop lite bild och text påhittigheter. Just för att jag är så himla fiffig och känner att det finns dagar jag skulle vilja känna ett vist tvång för vad jag ska fylla min skitblogg med!

Såhär kommer den:
1. Jag.
2. Livet på lantbruksskola.
3. Jag och hästarna.
4. Diverse åsikter och annat dravel om livet och det som hör till.
5. Vännerna som står mig nära stjärten.
6. Bra i lurarna.
7. Anna Bengtsson genom tiderna.
8. What's up?! It's springtime ffs! (Klädspecial)
9. Här bor jag och jag och jag.
10. Mitt största craving.
11. Detta gör mig lycklig!
12. Sånt jag saknar.
13. En bild jag alltid skrattar åt.
14. Favorit plagget.
15. En sminkning jag ofta använder mig utav.
16. Om 10 år (är jag rik, framgångrik och jävligt snygg. Eller?)
17. Mitt jobb och varför jag sysslar med köttproduktion.
18. Ridningen - mitt perspektiv.
19. Personer jag ser upp till.
20. Favorit bloggar.
21. 23 saker jag ska göra innan jag dör.
22. Don't likes
23. Do likes


Med start imorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: