A kiss with a fist.

You hit me once
I hit you back
You gave a kick
I gave a slap
You smashed a plate over my head
Then I set fire to our bed

Godmorgon alla morgon pigga - solen skiner och himlen är blå hur bra kan man må?!

Haha ja, miss Bengtsson här är på bra humör för dagen. Har tryckt i mig ett halvt paket blåbärskräm
till frukost och avslutade det hela med två rutor choklad. Prima morgon!
Trött dock, eller det är jag ju typ alltid med endå...

Varför är miss B trött? Jo för igår åkte hon och herr Roos en snabb vända till Hagelsrum för att hämta
ett par framskydd till hästen. Där var det dött, fann R som blandade lite foder. Alltid trevligt att
få prata lite när man ses så sällan (väldigt väääldigt sällan vi ses i nyktert tillstånd kom vi fram till!)
och sen kom D farandes i lastmaskinen, vink vink :D Sjukt, hur tråkigt man kan ha en torsdag kväll
egentligen.

När vi kom tillbaka igen begav jag mig mot Z och L, spelade lite kort och sov.
Sen avslutades det hela med att ge L 15 mins massage klockan 12 på natten, givande? Nej inte särskilt.

Men nog om vad som hände igår för nu är det en ny dag full av möjligheter :D


(Galen pedofil är precis vad jag ser ut som!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: