Åh John...

...Blund! Jag älskar dig så, mannen i mina drömmar!

Efter fem timmars sömn inatt hoppade jag upp vid klockan 04:55 imorse, stekte mig en ostig omelett och hoppade på L's lilla fula cykel utan bromsar. Vardags spänning, jajamensan!

Men kan man bli annat än jäkligt glad när det är lagom svalt ute, solen skiner och himlen är blå?
Fodrade, kastade ut kräken och njöt av solen!

Tycker att Mellie ska ta av den feta björnpälsen hon har på sig för ALLT är fan gråhårigt efter att ha vart i närheten av henne. Så nu får hon mysa utan täcke i vårsolen så går det lite fortare. Ska börja ge B-vitamin med.

Har fått lite klagomål om att jag uppdaterar väldigt lite om hur det går med henne så det kommer i ett senare inlägg idag :) HÅLL UT!


(sommar 2010)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: