And the party...

... tog en oanad vändning!

Haha, ja igår så kalasades det på dricka. Jag som ska äta så lite kalorier som möjligt nu (försöker hålla mig till 20 g om dagen) åt ju både djungelvrål och drack mintu. YEAH! Ska räkna på avd det blev nu, blir nog ledsen (;

Kom ut jätte sent till K som hade festen, var partyfixare åt två andra brudar utöver mig själv. De blev så söta men tyvärr glömde jag fotografera!

Under kvällens gång så tatuerade jag in en kanin på armen, as vacker!
- dock klister men endå.


(söt kille jag hittade i garderoben, alldeles för onykter!)


(Annan kille jag kameravåldtog)


(Okej, det är snö ute - det var det inte igår. Detta innebär att jag hade pissetofflor på mig och det var ju inte sådär jätte varmt...)

Postat av: Mikaela

men gud vad fail isåfall! Skickade du tillbaka dom då?

2011-03-18 @ 09:31:12
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: