Bye bye Felix Tha Faggot...

Du blev sne, som en banan.

Igår var jag duktig, jag klämde min förra fiiina rosa sony E. telefon i BILDÖRREN (???!!!!) och han blev sne, antagligen jävligt tjurig. Var ju trots allt väldigt respektlöst av mig att stänga dörren i nyllen på honom. Men men, alla har vi våra brister och min är uppenbarligen att försöka göra slut med telefoner.

Då detta är den andra sedan förra sommaren, likadan (innan hade jag Frans Tha Faggot) men han fick en tragisk död. Dränkt i min bh...
Så nu lever jag ihop med Mini Max som är en Samsung från stenålder.

Någon som har tips på bra telefoner?
- Ej lucka
- Helst inte skjut
- Toutch går bra men vill inte ha en stooooor enooooorm telefon.
- Ska helst inte gå sönder av ett 10 cm högt fall...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: