Dagen, full av möjligheter?

Jag är pigg, glad och mår sjukt bra!

Blir ni också såhär, höga på livet typ när det är fint väder? Sån är jag och det är underbart!
Imorse efter att ha sovit alldeles för få timmar vaknade jag till och med innan alarmet :D

Igår var en fin dag, jag och F byggde en grind till hagen där Mellie och Bonnis skulle gå med de andra nötterna. Herregud vad glada de var när de släpptes! Bonnis är en mesbockare, har har verkligen ingen balans.
Tösen där emot har väldigt snygg teknik på det, en 8'a i poäng iallfall! Är lite nervös för att sitta upp nu efter 4 veckors vila. 1 meter över marken, bakbenen rakt upp i luften, huvudet mellan frambenen och ryggen som en banan! hhhhjälp!

Sen så begav jag mig tillbaka till skolan, försökte övertala mig själv om att jag skulle träna men så blev det ju inte NEHE! fan. Cyklade till stallet istället, myspillade i stallet och gjorde fint i boxen etc. Jag och frugan kom överens om att de motionerade sig själva för dagen. De var ju som sagt rätt glada över att få sträcka på benen ;) Och slutligen cyklade jag hem - i motvind. Kändes som att jag inte kom någonstanns!

Resten av kvällen spenderades hos M, J och G, brassandes i bilen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: