Det är slut.

"Det är inte mig det är fel på utan dig"
- I would love to use that one sometime in my life!

Förövrigt känner jag det att bloggandet är segt just nu, mängder av saker har väll egentligen hänt och kan dra det lite kortfattat:

Fredag 4/3: Ölkväll hos Tove som spårade ut och hämtade sig tusen gånger om. Otroligt hur mycket saker som kan inträffa mellan 20:00 och 03:30. Toppen roligt var det anywaaaay.
Lördag 5/3: Födelsedagsfest för E med det långa håret (som inte är så långt längre) och det var oerhört spännande. Eller inte, faktum är att det var lite halvdött. Bara det att jag inte visste om att skor inomhus var tillåtet förstörde allt för min personliga del (gick i sneakers, till kjol!)
Tisdag 8/3: O var hos mig en stund, glodde på "The socialnetwork" som faktiskt var bra (insåg jag dagen efter när jag såg på den igen). Mina lakan gick sönder . Sen vidare till Tove för lite hederlig ölkväll på gammalt vis :D
Onsdag 9/3: Dramatik, fest, bråk, fylla, aggresionsproblem. Ja ni kan ju läsa tidigare inlägg!


Postat av: Anonym...

Sjukt fina ögon denna tjej har ;)

2011-03-10 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: