Jag sköt en björk.

Sjukt trött dag, har sovit större delen av den! Men gårdagen var grym, hade betydligt trevligare än vad jag trodde jag skulle ha och det är ju bra :D Blev upphämtad av N och A på stationen sedan drog vi oss vidare mot sandra.

Efter ett par glass grogg, massa dans och annat hyss så kan jag ju säga: MINA FÖTTER!
aj aj aj.

Träffade en gammal klasskompis där med, väldigt roligt! Så roligt att se när folk utvecklas och förändras till det bättre, det gör mig alldeles varm i själen.

What so ever, Björn Rosenström spelade och han var grym som alltid. Det märktes också på rösten idag, som A sa "Du har en gööka i halsen"

Haha det mest komiska med hela kvällen är när vi kommer hem till A och jag ska få av mig mina skor. På andra skon har dragkedjan gått (fitt skor!) och jag får verkligen inte av mig skojäveln.
"Amen om jag tar av mig strumpbyxorna kanske jag kan dra av skon på så vis"
"Inte många som suttit i bara trosor i din hall va?"

Det slutade med att jag fick klippa upp skon efter att både han och jag dragit för kung och fosterland!
Och det mest imponerande är att jag lyckas att bara klippa i dragkedjan, på fyllan :D

Idag, på bakfyllan har jag och A legat och avlidit i sängen. Rätt chill!
Sen fick han för sig att jag skulle skjuta, yeah right. And off we go, och jag sköt! EN BJÖRK! (Kissade nästan på mig av nervositet men nu kan jag stoltsera med att jag skjutit en 17 grenare!)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: