Mongo, päron och palsternacka

Okej, jag vet sent ute som vanligt. Uppgift ett levereras här, när jag börjar skriva nu är klockan 23:55 så det är fortfarande 11 mars!

Min päron döpte mig till Anna och inget mer än det (var väll inte xtra pris på andranamn dagen jag döptes eller nått) och är 19 i år. Jag är störd, ruckad och alldeles så som jag brukar vara. Jag är en slarvig pendant som måste få allt gjort på sitt vis annars kan det irritera gallfeber på mig.

Så följande saker är ett urplock av de saker få klarar av att göra med mig:
- Baka.
- Mocka min box när jag är i stallet.
- Laga mat.

Anledningen:
- Jag gör om det du precis gjort.
- Anklagar dig för att ha gjort 'grejen' på fel vis.
- Jag har nästan aldrig fel.

Jag är envis, näst intill orubblig. Det är inte vackert men jag har med året lärt mig att kompromissa (thx!).
Jag är en pissmyra, pms kärring, bitterfitta. MEN jag har precis som alla andra jävligt bra dagar.

Jag älskar lugn musik med betydande lyric därför finner du väldigt sällan fartig, poppig och rnbig musik på min spotify lista för det funkar helt enkelt inte.

Jag älskar muskler, bönder (faktum är att det finns inte - tror jag - nått mer attraktivt än arbetskläder, olja och smuts!) och har hårfobi.

Jag är trots det jag skrev innan, oftast glad och sprallig. Har sjuk humor (som tyvärr sällan speglas i bloggen) och det är nog -tacka gud- tack vare det jag har så många underbara kompisar (som iof. tycker jag är aningen för skruvad ibland...)

Tada here I am!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: