Morgonhumör.

Jag gick och la mig lite sådär lagom halvsent kan man väll lugnt säga och vet ni vad?!
Mina päron har fixat så målerikillen kommer och jobbar på en lördag KLOCKAN SJU! Jag trodde jag skulle få rycket 7000 gånger när han börjar skrapa med spakel skrapan på väggen som är mot mitt rum. Lyckas somna om och vaknar nu klockan kvart i tio av att han står och gnuggar i väldens fart mot väggen som är mot min.

Omöjligt att sova!

Och för de som känner mig vet att väcker man mig, flyr man. Kliver ut, bitterfitta och möts av ett par rådjurs bruna ögon. TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR ATT NI TAR HEM SJUKT SNYGGA UNGA HETA POJKAR!

Det bästa är att jag ska stanna i hålet fram till måndag, mähähähähä!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: