Oj vad hände.

Igår var jag dö trött så andelen blogg inlägg var lätt räknade >noll.

What so ever, i tisdags var det halkan och det var väll roligt men själva banan var inte den bästa. Var knappt halt och det var väldigt få övningar :(

Igår, för att jobba ifatt nutiden så var jag duktig flicka. Klapp på huvudet!

Upp och hoppa vid sex, kasta i sig frukost och sen cykla de 6 km till stallet för att kasta ut hästarna.
Sen cykla 2 km tillbaka till skolan, på eftermiddagen tränade jag 1 timme och sen la jag mig o stekte i solariet (fan så skönt! Man verkligen känner hur cancern börjar angripa...) och slutligen cyklade jag till stallet igen, red och fixade sen de 6 km hem igen :D Trött? HAHAHA, det värsta var att Grey's Anatomy säsongs startade klockan 21'00 så sova kunde jag ju glömma ;)

Kändes jävligt bra idag kan jag ju säga!
1,6 mil cykling
1 timmes träning
20 min lätt ridning
30 min stek i solariet

ahhh :D

(Vi gjorde estrar på kemin, smörsyra konstaterade vi luktade helvete!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: