Panic at the disco, dö!

Jag låter som kråkan i mamma mu. Det är vackert, oder nicht!

Igår var det fest, var kalas full och hade otroligt trevligt! Eller iallfall tills allt spåra ut i slutet och R det förbannade jävla rövhålet (okej, ursäkta.) sket i det blå skåpet bildligt talat.
- Ja jag har problem med mitt temperament på fyllan och jag tar på mig det.
MEN! Att ge sig på min fru är ju fan att be om det.

Att gå från sovandes till ursinnig anser jag dock som en bra metod att komma upp på mornarna, kanske skulle börja köra med det?

I all enkelhet: Att dra den man älskat i 2 år ur sängen och skälla på henne för att hon var med någon annan medans sitt egna ragg sitter och väntar i sängen. Hallå, sedan när rann bägaren över? (Att köpa samt att äga människor avskaffades i sverige för många år sedan. Även att aga.)

Vill man ha någon som man inte kan få så släpper man det utav ren vilja att få må bra.
Man låter inte sitt egna ragg vänta i sängen medans man är ute och skäller på en annan brud för att hon inte vill ha en. Man smäller inte dörren i ansiktet på hon som alltid finns att prata med och som till och med erbjuder sovplats när det är som tyngst OCH som lyssnar på evigt jävla skit om sin bästa kompis.

Hade DU vart här idag hade jag klöst pungen av dig! För du är en skam för det manliga könet!


(Innan festen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: