Snygg!

Är precis vad man känner sig med 20 kilo snor i näsan och en röst som lyser med sin frånvaro (efter tre veckor) HALLÅ VART ÄR DU?!

Aja, imorse hämtade jag sista tvätten som jag tvättade inatt. Älskar att natt tvätta, man kan använda alla maskiner då :D Osså var jag duktig och vek den, min garderob är proppfull men det gillar jag!

Just nu så är jag duktig och pluggar småföretagande rester, dunder kul eller nått... Men är snart klar så då ska jag bege mig till stallet med frugan och rida Mellie. Blir lugnt efter som att hon stått en vecka och jag börjar bli mer sjuk igen :( Men ska försöka sätta galopperna iallfall och träna svängar. Blir nog kalas bra, ska ta en bild på henne ska ni få se hur söt hon är!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: