Sweet serendipity

I don’t ask for a lot
No nothing more than I need
Because I love what I got
Don’t need to play the lottery
I just want to be strong
At the end of the road
I don’t want to hold on
I want the strength to let go


Godmorgon mina rara fina läsare! Idag ska jag till tandläkaren, vilket jag inte är sådär hiskeliget sugen på om jag ska vara ärlig. Hatar att gå dit. Tacka gud för att jag inte har tandställning längre dock :P

Först kanske man skulle duscha, spänna sig lite för målar pojken och fixa en lite mer anständig look. För som jag ser ut nu kan man undra vad kattfan släpat in.

Sen blir det fyra timmars resa back to oldtown. Ska bli skööönt att komma hem. Imorgon ska jag köra halkan detsutom :D



Postat av: bex.

ja bakis är aldrig kul :(

2011-03-14 @ 11:57:32
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: