Tisdag.

Jag har vart duktig, igår kväll efter att ha vart ute och lekt med grabbarna (lagade även mat åt de små stackarna!) så tvättade jag alla sängkläder + handdukar. Det var behövligt, det luktade ko i min säng och det är ju inte sådär himla fräsht! Ikväll ska jag detsutomde tvätta all smutsvätt, så himla tråkigt men det är sånt man får göra när man inte har mamma hemma.

Förövrigt klev jag upp vid sex imorse för att knalla de 8 kilometrarna det är till stallet för att släppa ut hästarna. Observera, jag har sjuk träningsvärk i hela kroppen och ont i ljumskarna. Aj aj aj!
Men som den viking jag är ska jag idag sitta upp och köra ett lättare dressyrpass på Acke idag samt longera Mellie. Hon blev så himla sur igår när jag inte tog in henne så blir en lång borstning idag på lilla gumman!

Vad ska ni göra idag?

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: