weah weah!

Tillbaka efter en fantastisk helg

Vad har ni gjort för nått?

Själv har jag festat, myst och vart hos hästen i sällskap med A.

I fredags var det hemmafest á 18 års firande som stod på menyn. Kvällen var helt fantastiskt tills några idi's skulle slåss - med festvärdinnanas pojkvän. Weah right! Inte det smartaste precis. Så efter det avtog festen och alla åkte hem (: Kvällens plus måste vart An's snopp av plast som jag sedan stal och gick runt och slog folk i ansiktet med.

Varför förvandlas man till 5 år och omogen
när alkoholen börjar ta ut sin rätt?


Lördagen sedan, lagom seg både jag och A. Vaknade dock skit tidigt, kollade på klockan och blev jävulskt besviken på att klockan bara var NIO!!

Kom igen liksom
varför går klockan fortare
när man har roligt och
i snigelfart när man har tråkigt?

På kvällen sen blev det pumpen, myskväll typ. Inget värsting drag men jag är nöjd! Höll sams med alla och var glad hela kvällen så ska absolut vara nöjd (har en viss tendens till att bli lite arg ibland...)

Söndagen spenderades hemma i sängen och senare i stallet då jag longerade Mellie som dampade och hade sig och sist men inte minst red A ett litet varv på stallplanen bara för att han ''tvingade'' mig att skjuta när jag var hemma hos han sist! Rätt ska vara rätt. Och sist med inte minst, bullens korvkväll hos T.

Tack för en kalas helg!
TACK ALLA!

(tönt1 och tönt2)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: