Inspo.

 
För er som känner mig vet ni att jag är en rastlös människa som alltid längtar efter det som komma skall. Jag har alltid myror i benen, planerar min framtid och har så himla bråttom iväg. Jag stannar ibland upp och njuter när jag gör något jag längtat efter länge men när jag sedan njutit färdigt har jag bråttom igen.
 
Just nu planerar jag framtid, vad ska jag göra och hur ska jag bo.Framför allt hur jag ska bo, jag drömmer om sänghimlar, horisontella speglar, vita väggar, ljus och lantligt. En etta, en ljus etta gärna med balkong så jag kan ha balkonglådor.
 
Jag vill att detta året ska gå fort. Oavsett om det blir Australien eller om jag söker in till Alnarp så vill jag här ifrån innan myrorna i benen äter upp mig. Känner mig lite som en raket som snart ska sprängas haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: