Jädra bra dag alltså.

Var pigg när jag vaknade i morse, var död vid 6 och trodde jag skulle somna stående, skickade ut fodret till ungdjuren i ett tempo som förvånade mig själv. Kom hem, sov och sen hade jag träning mellan 10 och 11.
 
Jag gör saker av bara farten, hela tiden. Ena stunden står jag i lågårn för att en stund senare stå i omklädningsrummet och får riktigt gnugga hjärnan mot väggen för att minnas om jag körde in lastmaskinen. Läskigt!

What so ever, jag har cyklat mina 7 km idag med samt ridit underbara Mökkur. Jädrar i havet vad trevlig han är att rida! Blir nästan imponerad över att jag lyckats göra ett sådan sjuhelskotta bra jobb, han rids enbart på rösten i tempoförändringarna (skritt och trav än så länge, galoppen sitter i longeringen. Sakta av, halt och sakta tempot kan han med) och med sätet i det övriga. Fantastiskt!
 
Och sen har jag beställd hem ett par promenadskor efter som att mina fötter skriker av smärta när jag snörar på mig conversen. Dom är inte gjorda för att gå med! Så de kommer under nästa vecka, ni får se vad det är för ett par då.
 
Men ikväll ska jag ut och gå också, fast inte så långt tror jag. Har sedan tidigare undansjunkna trampdynor vilket innebär att står jag och gungar på hälen hör man brosk knacka haha!
 
Bjuder på ett par bilder bästa Sosso  (rekomenderar starkt att kolla in där) tog på kissebebisarna. De har nu även blivit döpta. den mörka trefärgade heter Stella och den grå Sammy (skulle Sammy mot all förmodan vara en brud heter hon Samanta) mamman heter Sessan. Och ja Stella ser ut att vara sekunden in till gråten, ständigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: