Jag är knullvänlig.

Läste detta vackra inlägg och började fundera lite över hur det verkligen går till.
Jag är ju ganska anti krogdans i 'normal' tappning, det vill säga det här att en grabb står med händerna om höfterna kring bruden och juckar och bruden står och gnider sin röv mot hans kön. HALLÅ GET A FUCKING ROOM!
 
Jag är knullvänlig, oh Anna vilka fina bröst du har kan jag få känna?
 
Återgå till krogen och dess olika vidriga beteenden, mina tuttar är allmän egendom. Ja men VARSEGOD ta så mycket du vill! Varför utanpå kläderna? Nej men oj, klämde du mig lite på rumpan? Självklart ska jag fnittra, se lite söt ut och vara så jävla undergiven att det blir sliskigt. Bara tacka och ta emot för att någon ens vill ta på mig med tång.
 
Detta förbannade bekräftelse behovet och det faktum att det finns män som faktiskt tror att de gör de en tjänst genom att ge bekräftelse. Ja tack, jag vet att jag är söt but it doesn't make sense. 
 
Jag jag är bitter, alldeles för bitter för att ens kunna få fram det jag egentligen vill med det här. Men läs det länkade inlägget med tillhörande kommentarer så är du hyfsat nära.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: