This is the year.

Jag var förbannad över nått innan. Jag minns tyvärr inte var det var men hade eldat upp mig så dant att jag skulle skriva en hel novell i  bara klagosång på bloggen, ni kan skratta er lyckliga över att jag glömde bort vad som var så viktigt.
 
Iallafall var jag ute och gick både igår samt idag i mina nya promenad skor, ett par Reebok Easytone 'Reewaken' som de så vackert heter. Sköna, jag liksom skred fram. Tyvärr får jag skoskav så tänker inte resensera de förrens efter jag vart i Danmark och gått en jädra massa promenader och de är ingångan.
 
Fick även hem min nya fina sportbh från Casall idag med, den är så vacker. Min nya livskamrat och bästa vän, kommer bo i den.
 
By the way så bjuder jag på lite nya, rykande färska bilder på Mökkur och mig.
På tal om rykande färsk bakade jag kladdkaka idag, fy...
 

Första uteritten med annan häst är denna ifrån, han var fantastiskt duktig! Låg först hela tiden, var pigg och allert :D
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: