Underbar helg.

I fredags begav jag mig tillsammans med frugan till Växjö för att fira Xandras bröllop. Blev badtunna, mys och tre apor på kvällen innan vi knöt oss och lät den stora dagen närma sig.
 
Jag gråter aldrig, sånt är för kärringar.
Jag grät, vigseln var helt magisk.
 
Hela bröllopet var magiskt, kärleken i luften och alla otroliga människor som var komponerade så himla bra. Och toastmastern samt toastmadam, vilka pärlor! De är bokade till mitt framtida bröllop, om det så ska ske under hot.
 
Under kvällens gång fick somliga av oss utföra uppdrag, frugan fick äran att under kvällens gång oväntat ställa sig upp och sjunga "Hela går...." vilket blev oerhört lyckat när alla stämde in och hela sången sjöngs.
 
Jag fick äran att lämna tillbaka nyckeln jag haft hem till brudgummen och tacka för vår tid efter som att han nu valt min bästa kompis ( ;) ) och efter det skulle jag pussa brudgummen. Tack toastmadame, kul.
 
Egentligen tänker jag inte skriva så mycket mer efter som att det skulle bli en hel novell och antagligen ganska ointressant att läsa om. Men vill avsluta med att tacka Xandra och Martin för att jag fick delta, det var perfekt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: