Vals för satan (din vän pessimisten

Du lever din dröm i ett band, du lever din dröm
Och det är då jag önskar att jag kunde hålla käften
Tysta pessimisten, bara vara din vän
En stilla bön om lugn igen
Att slippa ta besluten
 
Idag är jag stolt. Lilla Samanta kissade på toan för första gången och nu när jag kom hem hade då både bajsat och kissats på den. Rumsrenheten HERE WE COME!
 
 
 
Collarbones [v'

Postat av: ISABELLA

SV; höhö yes I know ;D jag köpte ett rejält lås som jag ska släpa omkring på nu ;) men bättre att släpa på det än att bli av med en nyköpt cykel :P

Svar: Haha det är rätt! Ja det är billigare med nytt lås än nya cyklar hela tiden ;)
Anna Bengtsson

2012-08-21 @ 09:58:01
URL: http://annaisabellaa.blogg.se
Postat av: ISABELLA

SV; japp, nu blir det juridik för hela slanten! :D :D

Svar: Åh vad kul att du kom in :D GRATTIS!
Anna Bengtsson

2012-08-23 @ 20:31:21
URL: http://annaisabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: