Last soul o earth.

I keep burning up the path
And the story's all I got
So I keep on burning
 
Miriam Bryant – Last Soul on Earth
 

Go dag. Inte gjort ett pisse typ.
Bytt däck på bilen, vart och kollat på två hästar som kommer hit i början av maj och sen plockat in hästarna hemma för kvällen o borstat lite på Mille-bus.
 
Imorgon är det jobb, borde sova men vill inte än.
 
Förövrigt är operation "öka Sessans vikt" igång. Hon är så jävla kräsen och nu när jag klippte henne isåg jag hur jävla smal hon var. Så har haft blötmats provning. 1 sort gillade hon "Mjau kyckling någonting" men nu när jag var och handlade insåg jag att de bara hade två sorter på ica i burk så fick bli kött och kalkon. Hon petade lite i köttsmaken så hoppar att hon tycker om den med kalkon istället.
 
Ger henne flagyl mot sin diaree hon fick här om dagen, redan bättre sån tur är. Ursh ursh.
 
Så snart är hon i skick för kastrering, hurra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: