Och sen slog det mig, vad sjunger han?

Macklemore & Ryan Lewis – Same Love - feat. Mary Lambert
 
Gay is synonymous with the lesser
It's the same hate that's caused wars from religion
Gender to skin color, the complexion of your pigment
The same fight that led people to walk outs and sit ins
It's human rights for everybody, there is no difference!
Live on and be yourself
Helt fantastisk låt.
 
Idag är det tisdag och jag är f*king ledig. Inte har jar roligare för det, hade nog gärna jobbat faktiskt. Mitt underbara lilla jobb och mina älskade kossor.
 
Ska posta två paket idag och torka golven sen lägga mig i sängen och dö typ. Kanske klappa lite på mina missar, polera naveln och reta upp mig över att citygross är könsstereotypiska svin. Nästan så pass att jag skulle kunna sluta handla där.
 
På tal om uppretad, går runt med någon form av ständig oro i kroppen. Jag vill få ALLT gjort nu nu nu. Få allt färdigt och kunna lägga mig om kvällarna med ett inre lugnt. Blä.
 
Vill ha hem min lilla polleskrutt med. 24 maj ser det ut som att lastbilen rullar från Gotland och oj oj oj vad jag längtar!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: