Nu jävlar!

Drar det igång.
Är pepp, det ska jag erkänna. Kläderna är på, frukosten intagen, ska bara kratta kattlådan innan jag ger mig av.
Spellistan skapad -> ASOME BIKERLIST.
Den ska fyllas på, den är en smul kort just nu.

Hur som haver, idag ska det cyklas i cirkus en timme sen ska jag iväg och storhandla på City Gross (typ det roligaste jag vet) älskar när det är fullt i kyl och frys. Kommer börja veckohandla nu när jag har så nära till CG. En stor fördel när kosten består till stor del av färska råvaror. Äpplena hinner liksom ruttna på 25 dagar.
 
Sen ska jag storstäda, inte lika kul kanske. Men är liksom full av energi så gäller att passa på.
 
Har ju vart lite ineffektivt här men har inte känt att jag haft nått att dela med mig av. Men bjuder på lite matbilder sedan sist.
 

Dagens frukost. Havregrynsgröt med kanel + kaffe.


En lunch här om dagen. Röd quinoa, sojabönor och broccoli.


Lyxfrukost igår. Digestive med smör, yoghurt med nötter, frön och plommon + kaffe.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: