2012.

Årskrönika. Sammanfattning av det gångna året. Tillbakablick. Jada jada, kalla det vad du vill.
 
Jag är tillbaka, ska försöka. Kommer dock inte vara i samma stil som innan utan mer bilder och mindre text förutom ibland, typ nu.
 
2012 började med buller och brak. Som jag sa då, där med fläskläpp på akuten att nu kan det bara bli bättre. Trodde jag ja, blev inte riktigt så eller snarare det tog 7 månader innan det började vända men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller?
 
Året har varit kaotiskt. Män, idioter, hästar, kompisar och katter som kommit och gått under det gångna årets lopp. Jag har personligen utvecklats även fast att icke ovan nämnda päron ibland tycks tvekat på om jag inte snarare gått baklänges. Och det har jag, i en kolossal uppförsbacke men det har det vart värt. Jag välkomnar herr septum miss tragus, fröken tunga och Bodil som min svala på armen kallas. Frågan är vilka hål som under 2013 kommer göras och om jag kommer boka av min tatueringstid i sista sekund.
 
Men vad är det bra som hänt i år?
Förutom mina nya fina piercingar och Bodil har mycket hänt. Bengan till exempel fick bli västkustare och kommer så förbli tills hans underbara fodervärd beslutar sig för att Bengan fått nog av göteborska. Jag slutförde mitt arbete med Mökkur och är mycket nöjd över slutresultatet, önskar såklart M all lycka med sin ponny.
Hem till mig kom Mille som jag i vår ska tävla och träna om allt går som jag vill.
 
Utöver det i mindre hästig anda har jag 'blivit' med frö, tagit tag i alla mina inre problem och inrett mitt sovrum.
Igår kände jag mest att det var skönt att lämna året bakom sig för 2013 kommer bli ett sjukt jävla år full med bra grejer. Lite som att snaska på kakan varje dag men ändå ha kvar den.
 
Hoppas alla hade ett bra nyår och en god fortsättning!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: